Desimal

Skal desimaler taes med?

• Ja

• Nei

Results are only viewable after voting.

Eddie58

Registrert medlem
OK, hva er vel et Sexysnakk uten en eneste tråd angående størrelse.
Så da lurer jeg egentlig bare på om str bør oppgis med eller uten desimaler. Personlig liker jeg å være litt nøye på selv om jeg da lander på litt forskjellig resultater fra dag til dag.
Så overlater jeg til andre å lage den første russebuss tråden 🤣

Obs. I denne pollen er det ikke mulig å endre svar i etterkant så tenk nøye gjennom valget ditt.

Jeg tenker at mest mulig nøyaktig er flott. Jeg ser for øvrig ikke forskjell på 15 eller 20 cm. Men er veldig fan av nøyaktighet.

Og så må det jo være stas for de som måler å finne ut at i dag er den større enn i går🤣

Jeg tenker at mest mulig nøyaktig er flott. Jeg ser for øvrig ikke forskjell på 15 eller 20 cm. Men er veldig fan av nøyaktighet.

Og så må det jo være stas for de som måler å finne ut at i dag er den større enn i går🤣
Den kan være vrien den der 15/20

Er jo ganske grei slik jeg da. Hvis man vil juge på seg noen cm, vil jeg aldri kunne avsløre det. Med mindre jeg drar fram målebåndet da😇

Pleier å si at min er så lang som en syltetøyglass gummistrikk..... 🫣

apropos det... de strikkene ga noe så sinnsykt smerte og blåmerker på låret når de ble snappa i yngre dager... 🥵 (neida, har IKKE noe med snapchat å gjøre) Til og med vanlig strikk svei noe innmari.

Pleier å si at min er så lang som en syltetøyglass gummistrikk..... 🫣

apropos det... de strikkene ga noe så sinnsykt smerte og blåmerker på låret når de ble snappa i yngre dager... 🥵 (neida, har IKKE noe med snapchat å gjøre) Til og med vanlig strikk svei noe innmari.
Fleksibel i str altså?🤣

Og ja, strikk mot hud er vondt, og ikke på den godt-vondt måten….

Back