Finn.no og svarfrister

Senkveld

Registrert medlem
Reaksjoner
204
Jeg har bitt meg merke i ting jeg kjøper via finn så kommer jeg i kontakt med mange forskjellige folk må det være lov å si. Noen tror de selger gull og andre er ikke klar over hva de selger om de i det heletatt vet at de selger.

Men det er en ting jeg stusser på og det er svarfrister. Er det en mann som selger så får jeg svar omtrent før jeg trykker på enter. Han sender nesten med en gang og jeg har vare i posten dagen etter eller to dager etter.
Er det ei dame så er jeg heldig om jeg får svar. Og får jeg svar så må man vurdere om man skal gå videre og orke det som kommer. For det kommer. "Sender varen i morgen". Det er et svært godt brukt ord der man ikke nødvendigvis kan stole blindt på i morgen. Det kan være morgen når det passer henne og det er godt mulig det aldri passer. Jeg har tre ganger måtte kjøre for å hente enten pengene som er vippset eller varen jeg har kjøpt med de utfordringene det innebærer.

Jeg merker meg at tiden altså andres tid er ikke like godt respektert rundt om. Hvorfor er det slik?

Back