Jeg har endelig funnet ut hvordan kvinner har det etter en het og lang natt 🤔

Stillalive

Registrert medlem
Reaksjoner
47
Kjønn
Mann
Med tanke på at jeg er en sånn type som ikke gidder å løpe til bussen men heller tar den neste (Jeg lyver selvsagt, jeg tar ikke buss)
Så tok jeg det ytterst merkelige valget og gå opp til Preikestolen.
Jeg tenkte jo at 4 Km i luftlinje var lett som en skvett...
Nå viste det seg at det er forskjell på 4 km og 4 km, i tillegg så var det en smule lite gjennomtenkt siden jeg har høydeskrekk 🤨
Jeg fulgte jo heller ikke noe særlig med i mattetimene på skolen, for 4 Km opp er jo også 4 km ned, så 8 km begynner jo faktisk å nærme seg ganske langt i ulendt terreng.
Det ante meg at dette var en dårlig ide allerede på grusvegen opp til den første steintrappen, mine lår er jo ikke bygd for slik aktivitet.
Men opp kom jeg jo, riktignok døden nær.
Og bilder fikk jeg manipulert med kamera zoom slik at det ser ut som om jeg var nær kanten selv om jeg antageligvis ikke var nærmere enn 25 meter.
Men turen ned var jo for pokker ikke noe særlig bedre, for det viste seg at jeg heller ikke har knær eller legger bygget for slik aktivitet 😳

I dag så gjorde jeg et forsøk på å stå opp av sengen og kom meg på jobb kun av beinhard viljestyrke siden jeg har vondt i alt som eksisterer av ledd og muskler fra livet og ned.
Så ja, nå vet jeg hvordan kvinner har det etter å ha blitt håndtert og brettet i merkelige vinkler i løpet av natten, men slik legger og lår føles så tror jeg jaggu jeg har fått føle på hvordan kvinner har det etter et gangbang.

Herregud jeg er glad jeg er mann 🫣

Back