Sjarmerende fylla?

Butterfly

Registrert medlem
Vi blir muligens alle litt mer løsslupne og «tøffere» når vi får litt alkohol innabords.

Grensen mellom sjarmerende beruset og usjarmerende full kan dog noen ganger være hårfin.

For min egen del, som er elendig på flørting, kan en passe mengde med alkohol og god stemning føre til at jeg i alle fall innbiller meg at jeg blir en bedre flørter. Hvorvidt det stemmer, kan nok diskuteres.

Jeg oppfatter også at menn med litt innabords kan være sjarmerende og få et ekstra glimt i øyet.
Samtidig, så finnes det ikke mye som er mindre sjarmerende enn en mann påseilet av alkohol, som mister bakkekontakten og mener han er guds gave til damene.

Hvordan blir du med litt alkohol i blodet når det gjelder flørt?
Og hvor går grensen din for når det motsatte kjønn blir usjarmerende beruset?

Tror vel selv at jeg klarer meg ganske bra hvis jeg holder meg til øl. Styrer unna vin og sprit og ikke drikker for fort🤣 noe som ikke alltid lykkes.
Hvis jeg er edru selv er ikke berusede damer sjarmerende på noe vis for mitt vedkommende. Må liksom være litt på samme frekvens selv.

Tror jeg er rimelig avbalansert selv med en promille eller 2 innabords. Men ja, litt mer løsere i praten og snippen selv om jeg nok er like sjenert i hodet da. Jeg vet at dansegenskapene så absolutt ikke bedres, selv om den absolutte motstanden for å bli dratt ut på dansegulvet reduseres litt ved økende inntak :cool:

Nå er det veldig mange år siden jeg har vært sånn type veldig ustødig da. Så nå stopper jeg kort og godt drikkinga i god tid før en mistenker at her kan en få litt ubehag i hodet dagen etter. Så er blitt en litt kjedelig kar som bare nyter alkohol når det passer.
Men folk skal ha lov til å være litt ustødig så lenge de har litt basic oppførsel i behold. Jeg tar ikke alt av eventuell uvøren prat som noe negativt, går mer på at dersom man nærmer seg spy-nivå da teller ikke det positivt liksom.
Men fylleflørt er litt fascinerende på en måte om noen plutselig 'åpner seg litt/mye opp' da...

Tror vel selv at jeg klarer meg ganske bra hvis jeg holder meg til øl. Styrer unna vin og sprit og ikke drikker for fort🤣 noe som ikke alltid lykkes.
Hvis jeg er edru selv er ikke berusede damer sjarmerende på noe vis for mitt vedkommende. Må liksom være litt på samme frekvens selv.
Nå er jeg ofte edru når alle andre er berusa. Og jeg synes faktisk det kan være både befriende og tildels sjarmerende med menn som holder seg innafor grensa, selv om jeg er edru. Men så er det kanskje ikke da jeg leter etter de dype samtalene heller. Men igjen, jeg innbiller meg at jeg har lettere for å anlegge en mer flørtete tone, selv om jeg er edru. Kan ha noe med at jeg innbiller meg at mennene da ikke analyserer så mye og bare er mer «go with the flow».
Det sier vel mer om mine flørtekunnskaper enn noe annet🤣

Tror jeg er rimelig avbalansert selv med en promille eller 2 innabords. Men ja, litt mer løsere i praten og snippen selv om jeg nok er like sjenert i hodet da. Jeg vet at dansegenskapene så absolutt ikke bedres, selv om den absolutte motstanden for å bli dratt ut på dansegulvet reduseres litt ved økende inntak :cool:

Nå er det veldig mange år siden jeg har vært sånn type veldig ustødig da. Så nå stopper jeg kort og godt drikkinga i god tid før en mistenker at her kan en få litt ubehag i hodet dagen etter. Så er blitt en litt kjedelig kar som bare nyter alkohol når det passer.
Men folk skal ha lov til å være litt ustødig så lenge de har litt basic oppførsel i behold. Jeg tar ikke alt av eventuell uvøren prat som noe negativt, går mer på at dersom man nærmer seg spy-nivå da teller ikke det positivt liksom.
Men fylleflørt er litt fascinerende på en måte om noen plutselig 'åpner seg litt/mye opp' da...
Du blir ikke bedre i dansemovsa du heller nei?🤣

De fleste av oss åpner kanskje mer opp, når alkoholen får flyte i blodet, og da kan det jo ligge tilrette for en interessant flørt, som kanskje ikke ville kommet uten?

Når jeg var ung så drakk jeg for å tørre å flørte med damer, ble som regel full å fikk sjeldent napp.
Nå er jeg voksen og mer beskjeden på alkohol, men den tar jeg som regel i garasjen sammen med prosjekter jeg jobber på, der er det ingen damer slik at det blir sjeldent napp der heller.
Men jeg har utviklet en sær greie med at jeg synes syklene blir sexy når jeg stripper dem ned 🤔

Når jeg var ung så drakk jeg for å tørre å flørte med damer, ble som regel full å fikk sjeldent napp.
Nå er jeg voksen og mer beskjeden på alkohol, men den tar jeg som regel i garasjen sammen med prosjekter jeg jobber på, der er det ingen damer slik at det blir sjeldent napp der heller.
Men jeg har utviklet en sær greie med at jeg synes syklene blir sexy når jeg stripper dem ned 🤔
Fascinerende at det er sykler du synes blir sexy når du stripper de😝

Men for å være litt seriøs.
Jeg personlig er pussig nok ganske sjenert, så om jeg er på "flørter'n" med noen jegcikke kjenner så må jeg ha noen Øl innabords, men det er selvsagt viktig å finne balansen.
Drita Trøndere finnes absolutt ikke sjarmerende 🙄

Men for å være litt seriøs.
Jeg personlig er pussig nok ganske sjenert, så om jeg er på "flørter'n" med noen jegcikke kjenner så må jeg ha noen Øl innabords, men det er selvsagt viktig å finne balansen.
Drita Trøndere finnes absolutt ikke sjarmerende 🙄
Er vel ikke så mange som er sjarmerende drittfull, trøndere eller ikke.

Jepp, skal i garasjen i morgen siden resten av huset drar på ferie, jeg skal fyre opp ovnen, sette på stemningslys, synge en sjarmerende Trønderballade i mens jeg nipper til en Heinekken samtidig som jeg tar noen smakfulle bilder 😊 Får starte en tråd med "Sexy or not" her inne 🤔
Hvilken sjarmerende trønderballade blir det?
«Værra med meg hjæm i natt?»
«Bruan e brent»
«Lys og varme»
Eller min favoritt, som ikke er en ballade
«Levva livet»

Back