Hanfyren75 Registrert medlem I går 21:49 #1 selvforklarende tråd, her spør du for en venn det han/hun lurer på.
Hanfyren75 Registrert medlem I går 21:52 #2 Jeg spør for en venn; er beste måten å få noen til å lage ‘konkurrerende’ nettside, å prakke på brukerne masse skiiit, vip, bet. dem ikke vil ha?
Jeg spør for en venn; er beste måten å få noen til å lage ‘konkurrerende’ nettside, å prakke på brukerne masse skiiit, vip, bet. dem ikke vil ha?
Butterfly Registrert medlem I går 23:04 #3 Hanfyren75 skrev: Jeg spør for en venn; er beste måten å få noen til å lage ‘konkurrerende’ nettside, å prakke på brukerne masse skiiit, vip, bet. dem ikke vil ha? Click to expand... Svaret på dette til din venn er JA! Sist redigert: I går 23:18
Hanfyren75 skrev: Jeg spør for en venn; er beste måten å få noen til å lage ‘konkurrerende’ nettside, å prakke på brukerne masse skiiit, vip, bet. dem ikke vil ha? Click to expand... Svaret på dette til din venn er JA!
Eddie58 Registrert medlem 7 minutter siden #4 Jeg spør for en venn om at det er riktig at det ska være snø her nå