Hanfyren75 Registrert medlem I går 21:49 #1 selvforklarende tråd, her spør du for en venn det han/hun lurer på.
Hanfyren75 Registrert medlem I går 21:52 #2 Jeg spør for en venn; er beste måten å få noen til å lage ‘konkurrerende’ nettside, å prakke på brukerne masse skiiit, vip, bet. dem ikke vil ha?
Jeg spør for en venn; er beste måten å få noen til å lage ‘konkurrerende’ nettside, å prakke på brukerne masse skiiit, vip, bet. dem ikke vil ha?
Butterfly Registrert medlem I går 23:04 #3 Hanfyren75 skrev: Jeg spør for en venn; er beste måten å få noen til å lage ‘konkurrerende’ nettside, å prakke på brukerne masse skiiit, vip, bet. dem ikke vil ha? Click to expand... Svaret på dette til din venn er JA! Sist redigert: I går 23:18
Hanfyren75 skrev: Jeg spør for en venn; er beste måten å få noen til å lage ‘konkurrerende’ nettside, å prakke på brukerne masse skiiit, vip, bet. dem ikke vil ha? Click to expand... Svaret på dette til din venn er JA!
Eddie58 Registrert medlem Today at 10:44 #4 Jeg spør for en venn om at det er riktig at det ska være snø her nå
thunderstruck Registrert medlem Today at 11:22 #5 Eddie58 skrev: Jeg spør for en venn om at det er riktig at det ska være snø her nå Click to expand... Nei, det må være en feil. Jeg spør for en venn, hvorfor er butikken stengt?
Eddie58 skrev: Jeg spør for en venn om at det er riktig at det ska være snø her nå Click to expand... Nei, det må være en feil. Jeg spør for en venn, hvorfor er butikken stengt?
Butterfly Registrert medlem 56 minutter siden #6 thunderstruck skrev: Nei, det må være en feil. Jeg spør for en venn, hvorfor er butikken stengt? Click to expand... Da bor du på feil plass!
thunderstruck skrev: Nei, det må være en feil. Jeg spør for en venn, hvorfor er butikken stengt? Click to expand... Da bor du på feil plass!